11 Nisan 2009 Cumartesi

Pazar Gezisine Devam

Geçtiğimiz pazar günü ,oldukça uzun bir gün olmuştu bizim için.Bahsettiğim gibi ilk önce İstanbul Ağaç A.Ş. gitmiştik.Ordan dönüşte Eyüb istikametine doğru sahilden ilerleyelim diye düşünmüştük.Şöyle deniz havası ala ala.Tam Feshane'nin önünden gecerken kalabalığı görünce-içerisi cıvıl cıvıldı- çocuklar için iyi bir fırsat diye düşünerek kendimizi içeri attık.Feshaneyi biliyorsunuz daha çok Ramazan etkinlikleri ile kendini duyuruyor ama.Bahçesinde oldukça büyük bir çocuk eğlence parkı var.Harikaydı.Büyük kızım özellikle çok eğlendi.O kadar yorgun düştü ki ikisi de arabaya biner binmez uyuya kaldılar.Ben de eşime, hadi şöyle güzel bir çay içelim hazır çoçuklarda uyumuşken dedim.Nerde içeceğiz ,eve gidelim deyince, benim suratımın halini görüp hemen vazgeçti.Ben bir yer biliyorum diyerek onu Süleymani yeye götürdüm.Yarında Süleymaniye resimleri burada.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder